spanska np,

kom till skolan imorse och då var det projektarbete. men var inte där så länge, vi pratade bara om vad vi skulle göra i veckan och när vi skulle ha klart det och lite så. sen hade vi ingen samhälle så då tänkte jag att jag skulle leta reda på spanska läraren och fråga henne vad vi skulle göra på spanskan, om jag kanske kunde få uppgiften och göra det hemma istället. men icke sa nicke, hon berättade att vi skulle göra nationellt prov. som vi skulle va förberädda på. snor em's replik, HEJA MIG. haha. så nu sitter jag här och kollar vad lite ord som jag kan ha användning för heter på spanska. håll tummarna för mig om ca 50 minuter :/

skriver mer sen ikväll, behövde bara skriva av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0