lektion,

sitter nere i bibblan nu. har egentligen geografilektion men jag och em gick ner till bibblan, vi ska sitta och disskutera här istället. slutar om ca 20 minuter. då ska  jag ner på stad och leka moraliskt stöd till em som ska till farbror optikern. efter det ska vi o käka på spicy. mumsmums :D va ett tag sen nu. 13 C men svag sås och extra cashenötter, here i come :D kommer nog sitta där ganska länge, sen ska vi iväg till dansen och shaka kaggarna av oss, haha XD

tillägg om vädret;
på vägen till skolan kom jag och em fram till att det är skitzo, det snöade sen sekunden efter var det strålande solsken, hmm mysko :S

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahah yees here we come, oo va jag älskar spicy hot kineser, kanske ska anställa en hemma som lagar 13c åt mig :D

2008-04-10 @ 15:22:15
URL: http://mliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0