helgskoj,

helgen blev ju inte alls som planerat. i fredags skulle jag på bio med lite folk, blev inte så. i lördags hade tobbe 18-års fest, hade ingen skjuts hem så blev inget. istället blev det bad i vedeldad tunna, o.c o lite sånt mys :D
även fast helgen inte vart som planerat så blev det en väldigt bra helg :D

idag så har det varit lite projektarbete o så i skolan. helt okej skoldag, förutom spanskan. hade np i hörförståelse o fattade typ nada. nöjd om jag får g :/

efter skolan var det bara att åka ner till staden o vänta på att klockan skulle bli 5. hittade ett par pjuks som jag köpte. nog dom fiigaste skorna jag sett, haha. sen träffades dansfolket, vi skulle köpa tyg till kjolarna som vi ska sy. dom kjolarna ska vi ha på uppvisningarna, blir nog kul. hoppas det i alla fall.

gissa vem som tog skokartongen när jag testade skorna här hemma då? jupp du gissade rätt, kissemissen. hahaha. han är ju tjockis så han fick knappt plats. halva han va utanför. haha.

/ me myself and i

p.s bilder på pjuksen o knäpp kissen kommer när jag orkat lägga in dom på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0