hejsan hoppsan,

sitter här o gör absolut ingenting. skulle tagit 9.50 bussen för att jag tänkte gå på stan en sväng innan jag börjar skolan. men mobilen var urladdad igen, trots att jag laddade den igår kväll, hel flippat batteri, så det var bara att sätta den på laddning. så nu är planen att ta 10.25 bussen, då hinner jag i alla fall på stan en sväng innan skolan och matteprovet. matteprovet ja :/ äh, det går säkert bra, det här fixar jag. haha. älskar att ha sovmorron på torsdagar, men torsdagar är i alla fall den jobbigaste dagen i veckan. slutar inte fören 16.15 sen blir det jättestressit att komma hem, äta något, byta om och sen iväg till dansen som börjar 18.30. något som bör tilläggas är att dansen är på bäckby och det tar ett tag att ta sig dit.

nee, ska nog ta o kolla igenom matten lite granna.
/ me myself and i

p.s. måste bara tillägga att vädret är helknäppt. det är april och det snöar :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0