galen biltur och äppelpaj,

blev inte nå shopping med tjejorna, tar det imorron istället. så jag o em tog bussen till stan. sen kom simon och hämtade oss, em skulle hjälpa till med nå hö. aja, snällt att vi fick skjuts, men han körde som en galning. kändes nästan som man åkte karuell ibland, haha.

fick skjuts till ica där jag köpte 2 äpplen, har lekt husmor o bakat äppelpaj. är egentligen inte så bra på att baka, kladdkaka och cocosbollar är väl det enda jag kan baka, så det var lite kul. hoppas bara att den smakar lite gott som den luktar. får inte smaka av den nu, ska äta riktig mat först. känner lukten ända upp till mitt rum, mumsmums. erkänn, du blir ganska sugen när du kollar på bilderna? ;)

image14image15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0