ÄNTLIGEN,

så fungerar bloggen igen. har försökt att skriva hela helgen. :/

först o främst vill jag tacka madde för en sjukt rolig fest i fredags, hade verkligen jättekul, massa nytt trevligt folk o så ::D

på lördagen vaknade jag tidigt, kolla film o sen bar det iväg till eskilstuna för lite shopping. har man svart bälte i shopping så har man, "jag menar va ska jag göra? " haha. när vi va i eskilstuna så käkade vi på max, fy bubblan va gott det var, älska max, ge mig jobb där NUUUUUUU!!! i shoppingvägen så blev det en randig bikini för endast 30 kr, en grå tunn polotröja, en t-skirt o massa små saker.

i söndags så gjorde jag egentligen inte så mkt, va o grattade mormor som har fyllt år o lite så. sen var jag på en liten promenix med grannen, va skoj. blev ganska mkt strunt snack hit o dit o det är alltid kul.

igår så fick vi reda på vad det nya projektet skulle handla om, västerås igår idag imorrn. verkar vara ett ganska krångligt projekt :/ fast gruppen blev faktiskt helt okej, kunde ha varit bättre med tanke på att 2 st i gruppen inte kommer göra ett skit, men de andra var bra. så var det redovisningar i spanska dialoger oxå. zoraida skulle spela in när vi pratade o jag låter som en bäbis i mick, usch o blä. fick mvg på det i alla fall o det firades med godis på hemvägen, haha.

idag så hade jag bara en lektion, matte. vera gick bara egenom några exempel på vilka uppgifter som kommer på provet nästa vecka, så det var faktiskt helt okej. sen när jag satt på bussen till stan så mötte vi 46:an, lyckat, eller inte. så då strosade jag runt lite i staden. kollade efter födelsedagspressent till lillebror som fyller år på fredag. o jag hittade faktiskt en, duktigt mig. när jag kom hem så gick jag ut i solen o låg där i ca 2 timmar, sen kolla lite tv. då ringde em o frågade om jag hade lust att komma över o kolla hennes ödla, SJÄLVKLART. shit va söt den var, skulle aldrig kunna tro att den där lilla plutten kommer att bli 2 meter, haha. o namnet sen då; holger. den är döpt precis som mig, em visste inte vad hon skulle döpa den till så hon kolla i almenackan vilka som hade namnsdag o så blev det holger. hahaha.

nee, nu orkar jag inte skriva mer. ska ner o äta o sen kanske ta en liten prommenix med sara. blir så otroligt rastlös av det här vädret, måste ha något att göra hela tiden, hmm.
/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0