21 september

usch, nu sitter jag här o pluggar spanska igen. ska tydligen redovisa några dialoger och meningar också, gör jag inte det idag så får jag IG på den delen o det vill man ju inte ha. lite tråkigt att sitta här själv bara. jessie o madde är "sjuka" tror jag o de andra som har språk är på sina lektioner, det är bara vi på spanskan som har det lite speciellt. hahaha.

trött är man också kunde knappt sova i natt :( men det blir nog en helt okej dag ändå, har ju mina älskade mysbyxor :D o sen äre bara att ladda inför kvällen. känner bara 2 stycken som ska dit (emelie o jonas) men det blir nog skoj ändå, har ju så kul med dom så :D

nu kom arman så nu är jag inte helt ensam i alla fall. haha

heppå´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0