20 september - Lite allt möjligt

idag så hade vi ju redovisning i historia, kändes som att det gick ganska bra faktis.
det tuffaste var nog att alla i gruppen va där, även matilda som håller på att bli sjuk,
stor eloge (eller hur det nu stavas;P) till henne.

sen efter skolan så va jag på stan med emlan en liten stund. köpte de snyggaste
av skorna :D

när jag kom hem vid typ halv sex så var det bara att sätta sig vid datorn för att plugga.
blääää. har spanska redovisning imorron och jag hade inte gjort ett skit. men nu är
jag klar med det iallafall, tror jag. orkar inte jobba med det nu iallafall, sen får zoraida
säga vad hon vill om det. har gjort så gott jag kunde iallafall.

längtar till imorron, hoppas att det blir kul. är gryyyyymt sugen på att festa så det blire nog :D
längtar till lördag oxå, brukar alltid va kul på kultnatta.

nee, nu ska jag gå o äta hambuare. <3

image2 snyggaste skorna o nu är dom MINA :D

Kommentarer
Postat av: matilda

haha tack så mycket ;) haha, ja jag kände mig rätt duktig som kom till skolan faktiskt ;D haha

2007-09-21 @ 18:34:53
URL: http://matildalandenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0