Mycket rolig dag :D

dagen började med att väckarklockan på mobilen ringde, usch och blä. när jag väl hade orkat gått upp, ätit fulle o duschat var det att åka ner på stan som gällde. skulle träffa michaela. och det var kul. först var vi runt lite på stan, lämnade in mina trasiga skor hos en skomakare och lite så. sen gick vi till henne för att hämta systemkameran som hon lånade från mediaprogrammet. så vi gick först till vasaparken och tog lite fina höstbilder. finns ju så många träd där med massa löv i olika färger. kom på en superbra idé om att vi skulle ta kort precis när vi kastade löv, vilket va lättare sagt än gjort. men vi lyckades till slut i alla fall :) efter vi hade varit i vasaparken vandrade vi vidare till hamnen o tog lite fler kort, "fia goes superman" haha xD men det blev lite kallt, blåste ganska mycket och så, så vi gick till stugan för att fika lite. vid typ 5 skulle michela till körskolan på teorilektion.

och då skulle jag fika med bruuuudarna. fast det tog ett tag för emilia att ta sig ner på staden (typ 1,5 timmar :/).
men det var kul när vi väl fikade. sen kom emelies gammla kompis mattias från värnemo eller nått sånt. och det var ju väldigt hmmm, trevligt. eller vad säger ni brudar? hahaha xD

nu orkar jag inte skriva mer, men nu har jag ju skrivit lite om min dag i alla fall :)

pussar


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-06 @ 15:16:20
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0