Rolig helg, som vanligt

Helgen har varit bra som den nästan alltid är. den började med lite party hos olle på bjurhovda. och det var lite kul.
massa tvärare men även annat folk. efter ett tag så kom olles storebror hem och han hade med sig en kompis. ännu mer lite senare så kom några fler av hans kompisar, bl.a min syrras ex robert. först när jag såg han blev jag helt "höh? vad gör han här?" men det va lite kul att träffa honom, har inte träffat honom på jättelänge så.
mindre kul med festen var att olle och hans bror fick 1000 kr i böter för att vi var för högljudda. man bara whaaat? tyckte inte att vi var så högljudda, menmen. böter fick de iallafall, fast vi bestämmde att alla som var på festen skulle bidra med lite pengar så att de inte skulle behöva betala allt själva, får höra mer om hur det blir med det imorgon.

igår så var jag först på stan en sväng med mammie. hittade en jättefin klänning/kjol som var röd, inte rosa. haha :D sen fick jag lite småsaker som ett halsband och så. efter den lilla shoppingturen så åkte vi till erikslund för att köpa lite mat. sen åkte vi hem och åt, jocke och pappie försvann iväg till jockes hockey som det var tänkt att jag och mammie också skulle och kolla på. men när vi skulle åka så åkte jag till emelie istället. där spelade vi lite poker med totte, tobbe och matte petterson. det var kul, även om jag kanske inte var så bra på det i början, men i slutet var jag faktiskt helt okej. eller nej, just ja, jag och emelie var BÄST genom hela spelet. "bra, bättre oss." haha.

idag har jag inte gjort något speciellt. okej, dagen är inte slut än, men jag har inte planerat något speciellt heller. blir nog bara en skön hemma-slapp-seg-och-deg-dag :)

nee, nu orkar jag inte skriva nå mer just nu. kanske skriver lite mer senare ikväll om jag orkar:P
heppå´re

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0