Måndag :/

usch vad jag tycker illa om måndagar. helgen kunde gärna fått vara en dag till. tur att man har lite sovmorron iallafall, annars skulle jag aldrig orka. får väl se hur det blir efter jul då jag kanske måste börja 8 på måndagar :(
imorse hade jag jättesvårt att gå upp ur sängen, ställde om klockan hur många gånger som helst, trodde nästan inte att jag skulle hinna iväg till skolan över huvudtaget. blääääää för måndagar och gå upp en speciell tid :(

första lektionen va det samhäll. då kollade vi på nån film [sista delen i serien planeten] och sedan skulle vi disskutera lite i nya samhällsgrupperna. och det gick ju som det gick. blev värsta catfighten mellan migochelin/armanochsarah. okej, kanske inte sån stor catfight, men det slutade med att jag och arman skrek åt varandra. han ville inte lyssna på vad vi hade att säga och då ville ju inte vi lyssna på vad han hade att säga heller, och då blev det som det blev. va lite kul iallafall :P

efter samhällen var det spanska som gällde. va bara en timmes lektion och Zoraida snacka mest om våran framtid, vad vi kan använda spanskan som vi lär oss till och massa sånt, så det var helt okej. fick reda på vad vi ska ha prov på nästa fredag också :( som tur var det bara lite grammatik från steg 1 & 2 så det kan nog gå helt okeh iallafall :)

sedan har jag fått tag på en biljett till winnerbäck idag också, tack så hemskt mycket sarahs kompis som inte ska dit, haha. blev jättebesviken när jag inte fick tag på en biljett, men nu är jag glad igen, ska bli så grymt kul :D

nu orkar jag inte skriva mer, så tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

hoppas du får skoj på Lars Winnerbäck. :)

2007-11-20 @ 21:27:35
URL: http://leiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0