Måndag nu igen,

men den här måndagen var inte lika jobbig som de brukar vara. sovmorron och sedan bara en lektion. tänk om alla måndagar kunde vara så. eller ju försig är det sovmorron varje måndag, men jag har 2 lektioner, både samhäll och spanska. idag hade vi ingen spanska, vi fick vara hemma och plugga inför provet som vi ska ha på fredag. i samhällen ska vi börja med något nytt grejs om hållbar utveckling. tror att den kan bli ganska rolig faktiskt. jag och emelie ska ta reda på vad några bilfirmor för att se vad de gör för den hållbara utvecklingen, interdjuva och lite så.

efter skolan så fick emelie för sig att vi skulle kolla efter en tröja till ett par av hennes jeans. jessie följde också med. tyvärr hittade vi ingen tröja till emelie, men det var kul ändå. :D korsett maraton xD
"vi borde ha testa-underkläd-eftermiddagar lite oftare" så klockren gumman xD

satt och zappa runt lite på tv.n och hamnade precis i tid till ett avsnitt av o.c. usch, vad jag älskar den serien. synd bara att den inte går längre. får nöja sig med repriserna. ska köpa boxarna sen nångång när jag får pengar. är för tillfället helt pank. tur att pengarna kommer snart, annars skulle jag inte ha råd med julklappar.

tändläkarn imorron då, usch :/ men det går nog bra. hoppas jag. har aldrig haft nå problem med tänderna förut så det borde inte vara något speciellt den här gången heller.

måste ta tag i tränandet snart igen. tog en pause som bara skulle va över sommaren, men den blev lite längre än väntat. är nog egentligen ganska lat av mig, haha xD men nu måste jag verkligen ta tag i det igen och börja gyma. även om det kanske inte är så kul alla gånger så är det bättre än att inte träna alls.

puss o kram, skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0