stressad?

något kanske. hade en hemtenta som skulle va klar senast idag klockan 23.59, skickade in den för ungefär en halvtimme sen, duktigt fia.
sen har jag en spanska uppgift som inte är riktigt klar än som ska lämnas in imorron. efter det så har jag projektredovisning imorron. hoppas att det blir som vi har tänkt oss.
nästa vecka har jag en uppgift i samhälle som ska va klar på måndag, inte ens börjat på den. men jag och emelie ska till tunby och ställa lite frågor till bilfirmorna där om vad de gör för att informera kunderna om milljövänligare bilar och lite så.
som om inte det vore nog så måste jag göra omprov på tisdagen också. fick ig på matteprovet som vi gjorde förra veckan. ajsing bajsing otur säger jag bara. o det känns som jag inte fattar någonting av dirivatan. innan provet trodde jag att jag fattade lite av det i allla fall. när jag fick se provet som jag skulle göra såg det nästan ut som att det var skrivet på ett annat språk. okej, kanske att överdriva lite, men jag fattade nästan ingenting av provet.
det enda som skulle kunna hjälpa mig att klara omprovet på tisdag är om jag åker till min kära systeryster i eskilstuna och får hjälp av henne. hon är ju värsta mattesnillet och är jättebra på att förklara :)

nu ligger jag här i sängen och kan inte sova för jag tänker bara på allt som jag måste göra innan jullovet och stressar upp mig själv. jag vet att jag kommer fixa det här, jag måste fixa det här. men just nu känns det nästan omöjligt. suck.  menmen, sånt är livet. ska bli grymt skönt med lov snart i alla fall. då kanske en kompis från sthlm kommer hit, det skulle vara skoj eftersom att jag inte träffat henne sen i typ sommras.

nej, nu ska jag ta o träna lite inför redovisningen imorron.
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0