STOLT!!!

måste bara få skryta lite om att min grupp fick MVG på rädda-världen-projektet, trodde aldrig att vi skulle få det så jag blev massa glad :D
sen nu på eftermiddan fick jag mejl om att jag klarade matteprovet,yttligare en sak att bli klad över.

på eftermiddan så var jag på stan med emelie en sväng också, skulle leta tyg till klänningen jag ska sy till fredag.

men senare på eftermiddan åkte jag till erikslund med mamms o papps, slutade med att papps hittade en klänning till mig så nu slipper jag sy, happy.

nu sitter jag här o kollar lite boxning med papps, lite små kul.

så ska jag summera den här dagen så blir det en toppen dag, även om det egentligen inte hänt så mycket eller något speciellt så har det som har hänt varit bra :)

/ me myself and i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0